Status van bericht
Gebruik het Dashboard om de status van een bericht te controleren.
Op deze pagina vindt u de statussen die u ziet wanneer u bent ingelogd bij NotifyNL.
Als u de Notify API gebruikt, leest u onze documentatie voor een lijst met API-statussen.
| Status | Beschrijving |
|---|---|
|
Bezorgen
|
Notify heeft het bericht naar de provider gestuurd. De provider probeert het bericht tot 72 uur bij de ontvanger af te leveren. Notify wacht op bezorginformatie.
|
|
Verzonden naar een internationaal nummer
|
Mobiele netwerken in sommige landen verstrekken geen bezorginformatie meer.
|
|
Bezorgd
|
Het bericht is succesvol afgeleverd. Notify geeft niet door of een gebruiker het bericht heeft geopend of gelezen.
|
|
Niet bezorgd
|
De provider kon het bericht niet afleveren. Dit kan gebeuren als het telefoonnummer onjuist is of als de netwerkoperator het bericht weigert. Als u zeker weet dat deze telefoonnummers correct zijn, kunt u contact met ons opnemen. Zo niet, dan dient u ze uit uw database te verwijderen. U krijgt nog wel kosten voor sms’jes die niet bezorgd kunnen worden.
|
|
Telefoon kan nu geen berichten ontvangen
|
De provider kon het bericht niet afleveren. Dit kan gebeuren als de telefoon van de ontvanger uitstaat, geen bereik heeft of de inbox voor sms-berichten vol is. U kunt het bericht opnieuw proberen te verzenden. U krijgt nog wel kosten voor sms’jes naar telefoons die geen berichten kunnen ontvangen.
|
|
Technische storing
|
Uw bericht is niet verzonden door een probleem tussen Notify en de provider. U zult uw berichten opnieuw moeten versturen. Voor sms-berichten die getroffen zijn door een technische storing krijgt u geen kosten in rekening gebracht.
|