Skip to main content
image/svg+xml

Status van bericht

Gebruik het Dashboard om de status van een bericht te controleren.

Op deze pagina vindt u de statussen die u ziet wanneer u bent ingelogd bij NotifyNL.

Als u de Notify API gebruikt, leest u onze documentatie voor een lijst met API-statussen.

Statussen van berichten – e-mails
Status Beschrijving
Bezorgen
Notify heeft het bericht naar de provider gestuurd. De provider probeert het bericht tot 72 uur bij de ontvanger af te leveren. Notify wacht op bezorginformatie.
Bezorgd
Het bericht is succesvol afgeleverd. Notify geeft niet door of een gebruiker het bericht heeft geopend of gelezen.
E-mailadres bestaat niet
De provider kon het bericht niet afleveren omdat het e-mailadres onjuist was. U dient deze e-mailadressen uit uw database te verwijderen.
Postvak kan nu geen berichten ontvangen
De provider kon het bericht niet afleveren. Dit kan gebeuren als het postvak van de ontvanger vol is of als de spamfilter uw e-mail afwijst. Controleer of uw inhoud niet op spam lijkt voordat u het bericht opnieuw probeert te verzenden.
Technische storing
Uw bericht is niet verzonden door een probleem tussen Notify en de provider. U zult uw berichten opnieuw moeten versturen.