Bezorgtijden
Het Dashboard geeft de status van een bericht weer, zodat u kunt zien wanneer het is bezorgd.
Om gegevens van ontvangers veilig te houden, is deze informatie slechts 7 dagen beschikbaar nadat een bericht is verzonden. U kunt een rapport downloaden, inclusief een lijst met verzonden berichten, voor uw eigen administratie.
Lees wat elke berichtstatus betekent.
E-mails
Notify streeft ernaar 95% van de e-mails binnen 10 seconden te versturen.
Nadat een e-mail is verstuurd, probeert onze e-mailprovider deze tot 72 uur lang bij de ontvanger af te leveren.
Open- en doorklikpercentages
Notify kan niet aangeven of uw gebruikers een e-mail openen of op links klikken. Wij registreren geen open- of doorklikpercentages vanwege privacyregels. Het volgen van e-mails zonder toestemming van gebruikers kan in strijd zijn met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Sms-berichten
Notify streeft ernaar 95% van de sms-berichten binnen 10 seconden te versturen.
Nadat een sms is verzonden, probeert onze sms-provider deze tot 72 uur bij de ontvanger af te leveren.
We sturen sms-berichten via verschillende providers. Als één provider faalt, schakelt Notify over naar een andere, zodat uw sms-berichten niet worden beïnvloed.
Letters
Brieven worden om 17:30 uur gedrukt en de volgende werkdag (maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen) verzonden.
Estimated delivery times are based on the date a letter is dispatched.
Vanaf 28 juli duren de tweede klasse brieven 3 tot 4 dagen om te leveren.eren.
| Porto | Geschatte levertijd |
|---|---|
|
Eerste klas
|
1 tot 2 dagen (maandag tot zaterdag)
|
|
Tweede klas
|
3 tot 4 werkdagen
|
|
Economy Mail
|
Maximaal 6 werkdagen
|
|
Internationaal (Europa)
|
3 tot 5 werkdagen
|
|
Internationaal (rest van de wereld)
|
6 tot 7 werkdagen
|
Zie een lijst met verzendprijzen.
Retour gezonden brieven
Elke brief die wij versturen bevat het adres van onze drukkerij op de achterkant van de envelop. U kunt het retouradres niet aanpassen.
Niet bezorgde brieven worden teruggestuurd naar onze drukkerij en vernietigd.
U kunt een rapport van retour gezonden brieven zien op het dashboard.
Retour gezonden brieven herkennen
Om u te helpen bij het herkennen van retour gezonden brieven, toont het rapport onder andere:
- template-ID
- datum waarop de brief is verzonden
- een referentie voor elke brief als u een van de volgende gebruikt:
- een kolom genaamd ‘reference’ in de lijst met adressen die u uploadt
- het
reference-argument bij het aanroepen van de Notify API
Automatisch herkennen van retour gezonden brieven
Gebruik de Notify API om het rapport van retour gezonden brieven op te halen en de brieven te identificeren. Volg de instructies in onze API-documentatie.
U heeft een ontwikkelaar nodig in uw team om dit voor u in te stellen.