Skip to main content
image/svg+xml

Bezorgtijden

Het Dashboard geeft de status van een bericht weer, zodat u kunt zien wanneer het is bezorgd.

Om gegevens van ontvangers veilig te houden, is deze informatie slechts 7 dagen beschikbaar nadat een bericht is verzonden. U kunt een rapport downloaden, inclusief een lijst met verzonden berichten, voor uw eigen administratie.

Lees wat elke berichtstatus betekent.

E-mails

Notify streeft ernaar 95% van de e-mails binnen 10 seconden te versturen.

Nadat een e-mail is verstuurd, probeert onze e-mailprovider deze tot 72 uur lang bij de ontvanger af te leveren.

Open- en doorklikpercentages

Notify kan niet aangeven of uw gebruikers een e-mail openen of op links klikken. Wij registreren geen open- of doorklikpercentages vanwege privacyregels. Het volgen van e-mails zonder toestemming van gebruikers kan in strijd zijn met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Sms-berichten

Notify streeft ernaar 95% van de sms-berichten binnen 10 seconden te versturen.

Nadat een sms is verzonden, probeert onze sms-provider deze tot 72 uur bij de ontvanger af te leveren.

We sturen sms-berichten via verschillende providers. Als één provider faalt, schakelt Notify over naar een andere, zodat uw sms-berichten niet worden beïnvloed.

Letters

Brieven worden om 17:30 uur gedrukt en de volgende werkdag (maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen) verzonden.

Estimated delivery times are based on the date a letter is dispatched.

Vanaf 28 juli duren de tweede klasse brieven 3 tot 4 dagen om te leveren.eren.

Geschatte levertijden voor letters
Porto Geschatte levertijd
Eerste klas
1 tot 2 dagen (maandag tot zaterdag)
Tweede klas
3 tot 4 werkdagen
Economy Mail
Maximaal 6 werkdagen
Internationaal (Europa)
3 tot 5 werkdagen
Internationaal (rest van de wereld)
6 tot 7 werkdagen

Zie een lijst met verzendprijzen.

Retour gezonden brieven

Elke brief die wij versturen bevat het adres van onze drukkerij op de achterkant van de envelop. U kunt het retouradres niet aanpassen.

Niet bezorgde brieven worden teruggestuurd naar onze drukkerij en vernietigd.

U kunt een rapport van retour gezonden brieven zien op het dashboard.

Retour gezonden brieven herkennen

Om u te helpen bij het herkennen van retour gezonden brieven, toont het rapport onder andere:

  • template-ID
  • datum waarop de brief is verzonden
  • een referentie voor elke brief als u een van de volgende gebruikt:
    • een kolom genaamd ‘reference’ in de lijst met adressen die u uploadt
    • het reference-argument bij het aanroepen van de Notify API

Automatisch herkennen van retour gezonden brieven

Gebruik de Notify API om het rapport van retour gezonden brieven op te halen en de brieven te identificeren. Volg de instructies in onze API-documentatie.

U heeft een ontwikkelaar nodig in uw team om dit voor u in te stellen.