Status van bericht
Gebruik het Dashboard om de status van een bericht te controleren.
Op deze pagina vindt u de statussen die u ziet wanneer u bent ingelogd bij NotifyNL.
Als u de Notify API gebruikt, leest u onze documentatie voor een lijst met API-statussen.
| Status | Beschrijving |
|---|---|
|
Bezorgen
|
Notify heeft het bericht naar de provider gestuurd. De provider probeert het bericht tot 72 uur bij de ontvanger af te leveren. Notify wacht op bezorginformatie.
|
|
Bezorgd
|
Het bericht is succesvol afgeleverd. Notify geeft niet door of een gebruiker het bericht heeft geopend of gelezen.
|
|
E-mailadres bestaat niet
|
De provider kon het bericht niet afleveren omdat het e-mailadres onjuist was. U dient deze e-mailadressen uit uw database te verwijderen.
|
|
Postvak kan nu geen berichten ontvangen
|
De provider kon het bericht niet afleveren. Dit kan gebeuren als het postvak van de ontvanger vol is of als de spamfilter uw e-mail afwijst. Controleer of uw inhoud niet op spam lijkt voordat u het bericht opnieuw probeert te verzenden.
|
|
Technische storing
|
Uw bericht is niet verzonden door een probleem tussen Notify en de provider. U zult uw berichten opnieuw moeten versturen.
|